Valge palmikutega kampsuni projekt: inspiratsioon

Mul on olnud unistus, et ma koon omale valge palmikutega talvekampsuni.. Unistustega on kord nii, et kui nad saavad ilusti olla, siis ühel hetkel saab aeg täis ja nad tahavad siia maailma tulla. Nii ka see valge kampsun.

Inspiratsiooniks sai see hall: 




Algas see lugu sellest, et eelmise aasta lõpus ma võtsin vardad ja hakkasin kuduma, kudusin kudumise pärast. Ma kudusin terve vana-aastaõhtu, öösel kella neljani ja ise samal aja mõtlesin, et kui see 2021 algab nii, siis edasi tuleb terve aasta kudumist. Jaanuaris tuligi tooteid ja kokku sai neli salli, kaks paari villaseid sokke. Esimene paar oli õppimise sokid ja teine oli kingituseks. Sain aru, et mu kõrvades olev undamine annab järele - kudumine on minu teraapia - närvisüsteem rahuneb ja hea on olla. Ma naudin nii kavandamist kui ka tegevust ise.

Edasi tuli see kampsun meelde. Manifesteerimisega on nii, et kui kui suunad oma energia ühte kohta, siis mateeria hakkab koonduma. No ja mõnikord on see käsitööprojekt, mis tahab sündida. Läks nii, et ühel hetkel hakkas õige lõng mu ellu tulema, siis sain juhatust, et millised vardad on head ja usaldasin protsessi ning läksin edasi. Proovisin - kõik sobis. Siis ostsin lõnga juurde. 

Hakkasin proovima, õppima, palmikuid tegema.. Et milline mulle meeldib ja milline ma tahan, et see kampsun on. Ühel hetkel oli pilt klaar. 


Plaan on selline:

1. proovitöö / done (teen eraldi postituse sellest)

    kuidas lõng hoiab - milline soonik, kui pikk soonik, millised palmikud, kui palju silmi jne.

    millised on õiged vardad - suurus, et kootud pind jääks ilus

    milline kude - kas patent, kas ühe- või kahepoolne, jne. 

    

2. selg / in progress (olen poole peal, kuni kaenla alla on tehtud - aga ma ei tea veel, kas ma võtan käiste jaoks kokku natuke või ei võta.. Nipp: kui kahtled, siis lase settida)

3. eesmine pool / in progress (alustasin soonikuga)

4. varrukad 

5. tükid kokku

6. kaelus

7. viimistlus


Let the games begin!


---

Craftista.blogspot.com on #gathlinh käsitööblogi, 2007-2011 olid tal siin poolvääriskividest ehete tegemised, kuid ehete teema on praegu lukus ja tema loovus on liikunud lõngade, käsitööküünalde ja looduskosmeetika poole. Nüüd on kümme aastat möödas ja vahepeal on ta palju koolis käinud, tööd teinud ja raamatuid lugenud ning kirjutab sellest https://www.blisspoint.ee/ lehel. Päris tööd teeb ta telekommunikatsiooni seadmete tootja juures, kus aitab inimestel ja inimeste juhtidel areneda.  Aga kui sa soovid osta käsitööd, siis vaata palun Etsy.com 




Popular Posts